Alla inlägg den 27 november 2016

Av Lena Norberg - 27 november 2016 02:13


Igår lördag var vi på stranden och slappade. Jag tog en timmes promenad bort till Nationalparken. Tog kort på lite olika maneter jag såg. Vet inte riktigt varför det är så mycket just nu.


   

         


Alla möjliga färger och former på dem. Sen kom Wille och Eva-Britt ner till stranden, så det blev en lunch med dom hos Pom. Wille beställde in bläckfisk. Såg inte så gott ut, men han åt med god aptit.

       


Åkte till marknaden en sväng och handlade grönsaker. Det blev en middag hemma och tv tittande. Bla 60-års jubileet med SVT och sen ett avsnitt Kalle Moreus.


Inatt har det mullrat på rätt bra. Inget regn dock. Men det är lite svalare idag.


Jag har tagit fram adventsljusstaken och har satt in en mjuk pepparkaka i ugnen. Ska bli gott till eftermiddagsfikat. Blir nog en glögg också. Hade med mig glöggkryddor, som jag la i en flaska med rödvin. Får se hur det blir.


Ha en härlig första advent!


Idag är det bara en månad kvar till våra kära ungdomar kommer ner.


Kramar!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards